huu. Laitoin 99 asiaa- osion, käykää toljottamassa.

Ja. Mitäs sitten... Huomenna on yksi päivä lomaa, ettäs saan sitten nukkua koko päivän. Yhden päivän lomat ovat melko kakkaisia, mutta minkäs teet. saanpahan univelkoja pois, jos ei muuta. Ja voin ihan luvan kanssa lintsata koululiikunnasta. ^^ Inhoan koululiikuntaa.

Minusta tuntuu taas vaihteeksi, että olen suututtanut useamman kuin yhden kaverini totaalisesti. En todellakaan käsitä, miksi nämä kaikki totaalisen upeat ihmiset edes hakeutuvat luokseni, kun loukkaan heitä kuitenkin, vaikkakin tietämättäni. Kohta minulla ei ole enää yhtään ihmistä ympärilläni, ja siitäkin voin syyttää ihan vain itseäni. En vain voi itselleni mitään. Enkä osaa sanoa ei. Vika sekin. Sillekkin pitäisi ruveta tekemään jotain. Olen kaikin puolin ongelmallinen ihminen. Paah. En osaa olla edes hyvä ystävä...

Lastenohjelmat ovat kyllä kamalimpia maailmassa. Tekopirteät ja teennäiset äänet, läpinäkyvät opetukset, ja huonosti tehdyt tunnarit raastavat hermot riekaleiksi, ja saavat ainakin minun päiuväni pilalle. Surkeat duppaukset ja kirkuva värimaailma raastaa kaikkia aisteja tasapuolisesti. Miten lapset kestävät sitä sontaa, mitä heille tuputetaan? Ja oletteko nähneet niitä Winx-tyttöjä telkkarista? Nehän huutavat: aikuistu, nuoruus on hauskaa! Laihduta! Pidetään pyjamabileet! Paljon ystäviä ja teennäistä naurua, niin elämä on helppoa, jos vain satut olemaan laiha, ja jos sinulla sattuu olemaan komea poikaystävä! Napapaidat on okei (vaikka ulkona on 30 astetta pakkasta) ! Bikinin yläosaa voi käyttää talvellakin! Minun pikkusiskoni kuljeskelee ympäriinsä uimapukusillaan. Kenen(köhän) vika? Eikö kukaan välitä siitä, millaista happoa se kaikki on? Sen takia suurin osa ekaluokkalaisista on ärsyttäviä, teennäisiä, wannabe-lissuja. Minun pikkusiskoni tuli joku päivä kirkkain silmin selittämään minulle, että 'me ei olla pissiksiä, me ollaan vaan sellasia, joita kiinnostaa meikit ja vaatteet' Hohhoi. Ja tämä pikkuvanha mölyapina on siis ensimmäisellä luokalla. Päiväkotikaan ei ole enää turvallinen paikka elää.

Mutta eikös osaakkin olla ihanaa, kun on näin ihana sää, ja lämmin. Kesä on jo täällä, vaikka kalenteri väittääkin vastaan. Kouluakaan ei ole enää pitkään. <33 Kesäloma kuittaa univelan. Ohjelmassa on lähinnä nukkumista eksoottisissa paikoissa. Tylsää, ha? Juu, mutta minä tulen siitä hyvälle tuulelle. Ja olen sitäpaitsi talvella vielä paljon apaattisempi. (minäkö muka laiska??) Ja pyrkimyksenä olisi kiertää festareilla ja uida, ja ruskettua rannalla. Oi. <3

Kamalaa aikaisessa kesässä on kyllä se, että kouluissa aikataulu kiristuu, mikä korostuu erityisesti tiukassa koeaikataulussa ja käsitöissä. Tekstiilissä pitäisi jäädä joka kerta yliaikaa, teknisessä en ole vielä edes päässyt aloittamaan varsinaista työtä ja kaikki tuntuu kaatuvan niskaan. Onneksi minulla ei ole taipumusta stressata näistä, varsinkaan nyt, kun sää on näinkin jumalallinen. Kaverini eivät vaan ole yhtä onnekkaita. Muutamat ovat niin kireitä, että riitaa syntyy kaikista pikkuasioista. Voi heitä.

                                       

                                                       -Ombra :D