Ärsyttää Turhauttaa Vituttaa Väsyttää tämä pimeys. Sentään koeviikko. Tänään tosin oli ruotsin koe. Hyvällä tuurilla pääsin läpi.

Hummmmm, tänään olin vevven kanssa Hobby pointissa ostamassa sille spraylakkaa. Luultiin että se olisi ollut vain pienoismalliharrastajien oma pikkukoppero, mutta se olikin hurja kaksikerroksinen halli täynnä erilaisia pienoismallitarvikkeita (mm. saksalaisia viiden millin mittaisia farmareita ja käsin maalattuja aidosta mallista tehtyjä pikkuautoja) Itse villiinnyn tuollaisissa paikoissa liian helposti, keksin, että minusta tuleekin ultimatepienoismallikeräilijä ja vain rahattomuus pelastaa minut turhalta ja kalliilta krääsältä. Ja minähän todellakin olen täysin Pee Aaa, lukuunottamatta 60 snt kahviautomaattirahastoa. Minun pitää muutenkin säästää rahaa, sillä olen hankkimassa ihan uudenlaisia perheenjäseniä joulukuun aikana toivottavasti. AAaaa käytiin samalla GameStopissa. Älkää päästäkö minua sinne, siellä on pelejä pleikka kolmoselle alle kahdella kympillä ja se ei ole minulle terveellistä.

Nörttikaupunkikierroksen jälkeen menimme vevvelle oikuttelevan PS2:sen ja tuhansien jyrsijöiden pariin. Oikein mukavanlaista oli. Haluan pitää elokuvamaratonin! Duun duun haluaako kukaan pitää elokuvamaratonia kanssani :<