Noniin. Menin eilen Egolle. Lähdin hyvissä ajoin koulusta vapautuen TT:stä ja matikan kaksoistunnista. Kaupungilla minulla olikin sitten 20 min iloista ylimääräistä aikaa jonka käytin valumalla kauppahallissa, mikä on muuten koko Suomen ylivoimaisesti kodikkain, jouluisin ja mukavin paikka ja josta ostan ison kirjavan tikkarin heti, kun saan lisää rahaa. Ehdin kiertää kauppahallin kolme kertaa, kunnes huomasin, että olen jo vähän myöhässä. Egoon löysin vaivattomasti, kun olin ikäänkuin käynyt eksyilemässä sielläpäin jo aiemmin. Menin sen vastaanottopöytä-härdellin luokse ja aloitin paniikkisopotuksen. Täteliini tajusi ilmeisesti, mitä ajoin takaa ja esitteli itsensä Minnaksi ja se oli sitten se tyyppi jonka kanssa vietän TET-jaksoni. Se näytti ensimmäiseksi keittiön ja törkkäsi mukin käteen ja sano, että sillä menee vielä hetki ja että voin ottaa kahvia tai teetä. Otin jälkimmäistä. Se sen hetki venyi. Se teki jotain ruokatilauksia ja se sivut oli kuulemma kummat ja että kertakäyttökahvimuki onkin coffee-to-go tai jotain. Sitten ku se sai valmiiks, ni me kierrettiin se toimisto, mikä oli ihan älyhieno ja näytti siltä, ku iPod olis oksentanu sen päälle (pidin kovasti ilmaisusta iPodin oksentama, mut siitä meni hohto ku hoin sitä) Se puhu siit, mitä mä sitten teen siellä ja se oli tosi rento ja mukava tyyppelsson ja kaikkee ja sitte me täytettiin ne sopimukset ja sitte mä menin kotiin viemään koirat.

Tänään koulussa oli aika tylsää. Kotimatkalla sitte menin tietysti niinku aina herttoniemen kautta ja mulla oli siinä sitten ylimääräistä aikaa ku odottelin bussia. Mulla oli tylsää ja reilusti ylimäärästä energiaa. Jaksoin istua paikoillani, kunnes keksin, että siinä viereisessä marketissa vois olla mulle Cokiksen makunen huulirasva ja lähdin ettimään sellasta, vaikka bussi olis tullu kolmen minan päästä :DD Menin sitte sinne markettiin eikä niillä tietenkään ollu mulle huulirasvaa. Sitten mä päätin, etten menis kotiin ennen ku  löytäisen Cokiksen makusen huulirasvan ja lähin itikseen. Se oli kivaa, mä en oo kai ikinä ollu itiksessä yksin O__O Etin huulirasvaa sitte sieltäkin mutta ei löytyny. Menin Vero Modaan kattomaan, onks mun huivi siellä, ja se oli ja se oli jo alessa ja mä sitten ostin sen <33 Nyt oon taas PeeAaa mut ei se mitään, mulla on huivi (mut ei huulirasvaa ;__;) Kyllä mä sitten tulin kotiin, kun rahat oli menny, eikä kellään ollu mulle huulirasvaa. Herttoniemessä mun ei edes tarvinnu odottaa bussia. (se oli selvästi johdatusta)

Huu. On ihan hyperbunnybunny-olo ja nyt mulla ei oo rahaa mennä kattomaan WALL-Ea ja nyy mut onpahan huivi :D

Heippa lapsoset.