Olen järkyttynyt O_O. Vuodatus. Katsokaa sitä. Ihan varoittamatta meni muuttumaan! Tähän varmaan tottuu joskus. On se hurja. Huihui.
Koulu alkoi taas ihanan loman jälkeen :< Minulla on jo nyt 3 novellia/kirjoitelmaa/esseetä/satua rästissä, yksi huomiseksi, mutta uskon saavani sen valmiiksi siinä vartissa...
Ja huomenna on ensimmäinen Ruotsintunti. Kuolen, enkä ymmärrä miksi edes muistutin itseäni siitä. Ajatellaan valoisia puolia, enää puoli vuotta, niin minun ei tarvitse enää astua jalallani koko laitokseen, pääsen eroon tyhmistä ihmisistä, tyhmistä ongelmista ja voin alkaa elämään niin kuin olen aina halunnutkin. Se ei ole kovinkaan paljoa? Paitsi jos jään luokalle omaa tyhmyyttäni ja laiskuuttani.  


Ulkona on ihan perkuleen kylmä, oletteko huomanneet? Olin luistelemassakin, jäädyin. En suosittele ulos menemistä, siellä on napapiirikelit. (no ei, minusta se on oikeasti kummallista, kuin suomessa on 10 astetta pakkasta ja ihmiset panikoi jo siitä)