Mo. yksi juttu, jota en ole vielä blogissani käsitellyt, on seksuaaliset vähemmistöt. Oma mielipiteeni homoista ja lesboista on melko neutraali. (rakastan sanaa 'neutraali' <3) Jossain vaiheessa minulla kyllä oli jonkinlainen fetissi homoihin. Ne olivat minun mielestävi tajunneet jotain, mitä me 'normaalit' ei oltu tajuttu tai vastaavaa. Osaisin hyvin kuvitella, että jos olisin mies, olisin homo. Se olisi jotenkin luonnollista. Voisin kuvitella suutelevani naista, nainen on kuulemma parempi suutelija kuin mies, mutta olen silti hetero. Yleinen käsitykseni on se, että homot ovat söpöjä yhdessä ja lesbot kauniita yhdessä (enkä tarkoita mitään pervoa,TODELLAKAAN) Tietyt nettisivustot ovat tietysti hieman särkeneet viatonta kuvaani homoseksuaalisuudesta.

Pöh. Edellinen kirjoitukseni on ihan sukka.

Tänään koulussa... Oli tylsää. Ja huomennakin tulee olemaan tylsää. Koulussa on tylsää. Paitsi silloin, kun on kuvista. Siihen on kaksi syytä. Ensimmäinen on se, että midän todella piirtämisestä, ja toinen se, että tunnen oloni kodikkaaksi pöytäryhmässämme. Pöydässä istuu Kiltti-Tia, Eppu, Neutraali-samu, tylsä-sami ja ballerina-akseli. Ja puheenaiheet vaihtelevat kaikesta maan ja taivaan välillä. Viimeksi kinastelimme siitä, olenko minä hyvä ihminen vaiko en. Minä itse olin sitä mieltä, että olen huono ihminen, he olivat erimieltä. Ne ei tunne muo kunnolla.

Minulla oli tänään terveystarkastus. Olin kasvanut vain kolme senttiä viime kesästä, ja painoni oli  46,8. Se on noussut, mikä on hyvä asia. Painoni oli kaikkien yleinen huolen aihe kuudennella, pituuteni kun sattuu olemaan 173,8 cm. Olin suuresti pettynyt, kun luokkalaisemme Eppu olikin muo pidempi. En ole ikinä, ikinä ollut luokkani pisin. Turhauttavaa.

                              -Ikuisesti teidän Ombranne